Dagens Tips (och tack)

Just det! För några dagar sen åkte min besökarstatistik nästan upp i himlen och jag blev så ofattbart förvånad för ett litet tag. Men så kom jag på att Meliss gjort reklam för min blogg i en av sina egendomliga videobloggar - aaaah* - det var därför! Därmed känns det inte mer än rätt att jag säger såhär;

Kolla in Melissas blogg, Åsiktsbloggen!
En mycket läsvärd blogg.

Politik och ironi, musik och poesi
för den som vill skratta eller fatta



Tack Meliss! Hoppas det inte gjorde något att jag valde just denna bilden. Tycker den är fin.

Kommentarer
Postat av: Melimel

tack som fan Jonna, hemskt smickrande. Tycker ändå din blogg är mest awesome av alla bloggar jag vet.

Shit nu blev nästan det för mycket smicker på en gång här din..... fjant eller nåt

2009-12-16 @ 23:29:14
URL: http://ausikts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0