Jonna talar ut - del tjugonio

Vilken uppenbarelse!

I ett par månader nu har jag följt en brittisk MUA på Youtube som gör make up-videor, både lite neutralare och användbara samt lite roligare och mer avancerat. För bara några veckor sen blev jag jättepaff när jag satte igång en video och hon hade klippt av sitt långa fina hår! Sen såg hon inte riktigt likadan ut längre. Jag tittade vidare, video efter video. Tyckte att hennes osminkade ansikte skiljde sig mycket från när hon hade långt hår. Inte kan ens ansikte förändras så mycket bara för att man klipper av håret? Eller kan det?

Nu precis hade hon lagt upp en ny video, lite mer personlig, som handlade om hon och hennes syster. Hon berättade att dom ofta bråkade när de var små.. och jag funderade länge över varför detta var relevant fakta?

Aaaaaaaaahhhaaaaaaaaaaaaa!!


Det är TVÅ personer, en långhårig och en korthårig. Dom är systrar och är lika, men man ser fortfarande skillnad! Jag kände mig dum. I ungefär en halvtimme. Sen bestämde jag mig för att tala ut om det.

Såe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0