Jonna talar ut - del tolv

Promota företaget - alright!
Vi sitter i entrén på banken. Fem olika UF-företag. Jag vet inte vilket som är mest pinsamt, att 50% av företagen skapar egna smycken och säljer eller att mer än 80% här är blonda och allmänt skitstöriga. Förutom de 15 brudar vi är här såg jag super-forrest innan, men han stack igen (hans bord är space itself). Julstämningen är åtminstone på topp med julmusik och doften av pepparkakor, funderar på att pallra mig bort till glöggbordet och porla upp lite i en plastmugg. Kanske knapra lite oskyldigt på en pepparkaka också?

Nåväl. Den första som kom till mitt bord:
"Hej! Har du hund?"
"Nej! Jag avskyr hundar.."

Good luck, Naoleigh Dogs!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ser inget fel i att vara blond :)

2009-12-01 @ 20:34:59
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0