Jonna talar ut - del sextioett

Förutom att jag inte hann äta frukost igår och förutom att B.A i malmö inte hade våra barbeller hemma (trots att vi bokat en månad i förväg...) och förutom att det ösregnade och allt blev blött och förutom att det helt plötsligt blev svinkallt på espresso house och förutom att pontus fick världens största bula i pannan och förutom att tiden på något vänster gick så jävla fort och förutom att brillorna jag föll pladask för kostade way too much och förutom att jag inte lyckades hitta några blåjeans och förutom att vi glömde säga hejdå till janina (förlåt!) och förutom att vi inte hann gå in på monki och förutom att det såg jävligt mörkt ut under en tid..

..så lyckades det ändå bli en riktigt lyckad dag!

Funnit min kärlek för starka s/v kontraster igen. Noticed?

Kommentarer
Postat av: janina

hahah ingen fara jonna :) hoppas vi syns i malmö mer gånger

2010-04-01 @ 11:14:34
URL: http://lovedrama.blogg.se/
Postat av: Thomas

hahah cpball! thats all for now!

2010-04-04 @ 10:51:54
Postat av: Lousie

Bah, det jobbiga med att DU börjat fotografera så är att även JAG har det -.-' Notis 2: du börjar ju fotografera igen, apsnygga bilder

2010-04-04 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0