Dagens Igår

Idag har jag (ej i kronologisk ordning):

- Ätit ris
- Åkt tåg/buss sammanlagt 5 timmar
- Använt solbrillor
- Läst
- Fått en uppfattning om vad dekadens innebär
- Gått en omväg
- Fått exakt 84 ml ketchup av en rödhårig helsingborgare
- Sett ett kadaver
- Rökt en cigarett
- Gått till stationen på 7 minuter
- Åkt pulka i Markaryd
- Nästan svimmat av kissenödighet
- Plankat
- Varit på Dunkers i Helsingborg
- Blivit kallad nörd av en 10 årig flicka på Dunkers i Helsingborg
- Druckit varm choklad och fotograferat med fisheye on top of Markaryd
- Upptäckt ett 6 cm stort hål i Linus jeans
- Blivit av med känseln i mer än 20 kroppsdelar
- Gått om en liten flicka i hög fart, som sen springer om mig och fortsätter
springa/titta bakåt på mig (vettskrämd) som om jag var ett lejon som jagade henne
- Fått kramp
- Somnat halv tio
- Tittat på samma Vänner avsnitt två gånger
- Ätit flottiga nuggets
- Skrikit "glassbilen" minst tre gånger
- Tackat gudarna för att Solcenter har en toalett

Låt mig minnas denna dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0