Jonna talar ut - del fyrtiosju

Veckan som började så bra och aktivt, med intensiv och spontan mammashopping i måndags och extrem pulkaåkning i tisdags, verkar nu ha gått ner i botten. Jag känner mig något ihålig. Vill att det ska hända något men vet inte vad. Jag är så otålig efter händelserika dagar. Vilket jag hade igår, det är kanske därför det känns konstigt idag?

Jag var ungefär 0,5 poäng ifrån att inte bli godkänd på mitt förra matteprov. Det fick mig att dra en lättnadens suck och fortsätta med mina x och y-värden. Matematik C känns svårt. Jag vet inte om det är svårt, eller klassas som svårt. Men jag påminns hela tiden om att det är lite för svårt för att det bara ska kunna "gå på räls". För mig iaf. Eller känner jag mig bara ointelligent för att jag är omringad av matte d/matte e-elever.

Nej jag tror bestämt det är dags att jag gräver ner mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du ska inte gräva ner dig någonstans, du ska hit imorgon och äta fiskgratäng och mysa med din bror och mig! Sen dagen efter det ska vi ha P to the ARDY! :> ingen tid för nedgrävande här inte.



HJÄTTA

2010-02-04 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0