Jonna talar ut - del fyrtiotvå

Min nuvarande mentor agerade psykolog/spåtant i fredags eftermiddag. Vi kämpade verkligen för att komma på vad jag skulle göra åt allting. Vi satt länge och funderade på lösningar. Men ju mer vi diskuterade, desto fler problem dök upp och när det verkligen var dags att gå hem för dagen hade jag nästan mer problem än vad jag haft från början. Dock insåg vi att det skulle krävas ytterligare ett möte, alltså blev detta del 1.

Jag uppskattar denna blonda, fransktalande mattelärare med doctor martens som hade för mycket karisma för att sitta kvar i grottan. Hon är så snäll. Och även om hon inte kan ett smack om media, så vill hon ändå lägga sig i och kolla så att allt är bra. Det är bra.

Om 10 minuter är det vecka 4. Om ungefär 12 timmar kryper min jul-lön in på kontot. Om 9 timmae sitter jag i skolan och har religion och om ungefär 10 timmar sitter jag i skolan och önskar att jag inte hade religion. Får se om det är möjligt att vara effektiv och göra lite foto-c arbete medan 'han' har sina första-klassiga genomgångar.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0