Den roligaste dagen i mitt liv, min student.


Öppnar upp med en bild på mig och min gode vän Lousie på champagnefrukosten.



Frukosten hölls hemms hos Jenny, som även bjöd på taxi till skolan. TACK!



Tre år. Tre års IT-media.



Rebellen själv, Melissa och hennes raka motsats Gabbi.



Hanna och the classmates.



Sweetest girls alive, Camper och Lousie. Och jag någonstans i mitten.



Vidare mot skolan, en sista gång. ALLA VAR SÅ GLADA!



Lousie och Camper, glada!



Bastian, Johannes, Oskar, Linos, Titti och Andrée - glada!



Camper och Natti, glada dom också!



Johannes och Lousie, glada leken börjar nu!



Glaaaaaad!



Johannes och Bastian, Hampus bjuder på en oslagbar min där bak <3



Mycket att ta in lilla Bobo!



Tyra och Matilda, VEM VILL GÅ PÅ JB NU?
INGEN, INGEN



BFF:s, Benny och Ponti (<3)



Roger, we will miss you!



Yeeeeeeey!



Pepeboi!



Oh boy how I adore you. (Du var världens finaste förresten, på din student)



Basti och jag och sen fina Loa.



"Vi ses imorgon"

tack för allt Loa, du gjorde det värt att gå upp på morgonen i tre år.




Måttligt glad student. Dagen fortsatte förstås, men kameran och jag gick skilda vägar. Som sagt var det här den roligaste dagen i mitt liv och jag kommer aldrig glömma all denna glädje. Och jag kommer aldrig glömma människorna på John Bauer som jag delade tre år med. Jag kommer aldrig glömma allt fint som har hänt oss.

Jag blir alldeles sentimental av att tänka och skriva och reflektera över detta, så jag avslutar med ett:

Jag älskar er!

Tack John Bauer.

Tack alla.

Tack för världens finaste student!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad fint leende du har, kvinna! :)

2010-07-06 @ 00:11:45
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: jenny

tack själv! och shit vad fina bilder! blir helt nostalgisk och rörd även fast det inte var så länge sen, ha ha. bästa dagen någonsin!

2010-07-06 @ 02:24:40
Postat av: Lousie

Grymt fina bilder. Kärlek på dig Wäreby, du var även min anledning att ta sig till skolan varje dag <3

2010-07-06 @ 21:14:22
Postat av: Joel

Kommer sakna våra konversationer något alldeles!

Kramar

2010-07-09 @ 19:26:00
Postat av: tyraelvira.blogg.se

ååååh. du är så fin jonna! verkligen

2010-07-23 @ 00:42:05
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: meliss

Tack ska Jonna ha! <3

2010-07-25 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0