Jonna talar ut - del sjuttiofyra

Jag har slutat att se långt framöver nu. Det gör inget att jag antagligen är helt sysslolös 1:a September. Den dagen kommer jag vakna upp och ha ett helt liv framför mig som jag kan fylla med vad jag vill. Jag har börjat känna ett lugn. Det är liksom roligt att leva när man har något att göra. Finns inte så mycket tid till att tänka efter, utan man lever istället. Dagarna går fort och man är sysselsatt.

Jag lade mina sista pengarna på en Emmaboda-biljett igår. 965 kr - Caching! Hyfsat billigt för tre dagars konstant skratt och livemusik. För jag bara vilt antar att det kommer bli roligt. Hoppas också förbrilt på att möta lite nya intressanta människor.

Ikväll blir det bira bira bira, bärs bärs bärs och Billie the vision and the dancers och Brainbag. Kristianstadsdagarna drar in så jävla mycket stämning i staden. Den lever i princip dygnet runt, till skillnad från när man resterande delar av året kan gå ut efter klockan sex och höra en nål falla till marken.

Men först gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men hej :)

Jag och två kompisar ska också dratta till Emmaboda, ses kanske där :)

2010-07-24 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0