Jonna talar ut - del sjuttiosex

Jag och mina två kompanjoner Billy Butter och Potnuss (the sleepy guy) har nu inlett vår festliga vecka. Den klassiska dagen efter-hungern och torrhetskänslan i munnen har landat sen gårdagens bravader. Bacchus i lilla Markaryd var lite extra kryddat igår, de hade nämligen finbesök (läs: jävligt fint besök) från Stockholm. Och för att poängtera hur glada vi var över deras runtkastande av pengar och allmänna backslicks skickade vi fram Dennis med sin budskapströja: Die brat, die. Jag är måttligt förvånad över att de fortfarande skulle sitta mitt emot oss och flina resterande delar av kvällen/natten.

Nåja, för min del är det bara roligt med lite kulturkrockar. Och trots dåligt, dåligt, dåligt val av musik hela kvällen fick jag och Amanda våra tre minuters tillfredsställande i form av en låt att kunna twista till. Det hade inte stockholmarna sett tidigare! Hade jag haft råd att beställa champagne hade jag skålat för Amanda och hennes otroliga entusiasm <3
Efter att ha kommit hem till Markaryd igår fick jag även en spontan present från min kärlekspartner. I form av en ljusblå tshirt med ett alldeles för bra tryck för att vara sant. Jag tappade bokstavligen min lilla haka ner i marken.
85 Party Super Mario Nintendo t-shirt
Och där har vi min nya favorittröja. Dubbeltack sweetie!
Nu är det off till köket för en god bakfyllefrukost. Sen är det off ut till landet för att klappa kossor, äta grillat och "knäppa en kall" (eventuellt gosa lite med kattungarna också). Efter det är det off till Jens och hans pool i Karlskrona. Och ytterligare efter det är det off till Emmabodaaa! Och till emmaboda kommer jag ha med mig två engångskameror som jag hoppas vill bidra med lite fina bilder till bloggen.
See you in one week!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Amanda *<3*

2010-07-25 @ 15:49:20
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: Lousie

Åh, engångskameror! Du är inte dum du.

2010-07-28 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0