Up-up-up-up-up-update!

Okej, okej! Jag kan inte längre förneka det faktum att jag har en blogg på mitt samvete. Som har bidgragit med en del dåligt samvete de senaste veckorna. Men lite härliga bilder börjar rulla in och datorn har fått liv igen. Det tog mig nästan tre veckor innan jag fick se mina egna studentbilder - och hör och häpna - ni ska också få se dom! (Och ni som vill ha dom kan få dom).

Mycket och lite har hänt sen sist. Jag har tagit studenten (?) hur nu det gick till. Och blivit vuxen tjej som jobbar på allvar. Är både världens piggaste och världens tröttaste. Det går i vågor. Sommaren ÄR HÄR med sina 30 grader var dag, vilket är svårt att njuta av på insidan av en butik, men tröstar mig med tanken av den mängd pengar som kommer chachinga på kontot i slutet av sommaren.

Annars har det firats midsommar ute på landet, det har twistats och den officiella pappa-dansen är uppfunnen. Jag har hunnit besöka stranden två gånger, obadbart båda gångerna. Hela Mysteriet på Greveholm har av någon anledning beskådats av mig och pontus (låt mig tillägga: i sträck) och det har grillats och lekts med kattungar och klappats kossor och promenader hit och promenader dit. Glassar har förtärts i sol och musik har minsann lyssnats på under bar stjärnhimmel.

Livet känns som en stor tumme upp och ett brett leende.

UPCOMMING: PICTUAHS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0