The big eighteenth winshinglist

Äh. En liten fågel viskade i mitt öra att en önskelista for the soon to be grown up-lady hade passat bra. Och eftersom jag är snäll, samt gillar fåglar så what the hell. Det här önskar jag mig;

- En duglig fotoskrivare
- Morgonrock som inte släpar i golvet, i fin färg
- En ordentlig, tvåslangad vattenpipa
- Festivalbiljetter (Siesta, Emmaboda, Peace & Love)
- Make up (Löspuder, Tri Brow, Anglebrush)
- En pålitlig sminkväska
- Filmrullar till analoga kameran
- JoJo resekort
- Dr Martens, Aquablue UK 5
- Sminkspegel med lampor
- Klädvikare
- Bandtröjor (Radiohead, Depeche Mode, The Cure,
Casiokids, Muse, SMK, FFTL, The Shins!)
- Denna underbara målningen! (Evil last)
- Livelavalive-tee
- Marimekko påslakan+örngott SOLA


Uppdatering kommer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naj, det visste jag inte! :D

2010-03-11 @ 20:33:29
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: Emelie

T-shirt Plastic Easy Fast Pack Up Board Cloth Folder? :D

2010-03-11 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0