Dagens CONGRATS

Jag har en bror. Han är pendlare och gillar ambrosiakaka. Han är jättemetal mot mina föräldrars vilja. Vi har likadana näsor. Sen kan han spela gh-trummor som en idiot också. Men han ogillar starkt plåster. Och även om han har suttit framför datorn sen 13 års ålder tror jag att han är hantverkare i blodet. Han kan imitera vem som helst förutom pappa. Och för exakt 24 år sedan föddes han. Då såg han nog lite äcklig ut, men idag är han världens sötaste.

Simon heter han,
min bror.

 

JAG ÄLSKAR DIG KÄRA BRODER
och saknar minsann!

(Grattis pussy)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade ingen aning att Simon (Ellies pojkvän) var din bror! :)

2010-03-11 @ 13:02:42
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: Lousie

Haha, han är så fruktansvärt lik dig...

2010-03-12 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0