Jonna talar ut - del femtiofem

Nu händer det grejer hela tiden.

Medan jag pillar ut något irriterande ur mitt öga med vänster hand och skriver det här med höger hand, har jag fortfarande tillräckligt mycket hjärnkapacitet till att irritera mig på tv-reklamen. Apotekhjärtat's reklammusik - Detektivbyrån. Nu får det väl räcka!
Något mer som får räcka är mitt högra såkallade "ben". Det har fått för sig att jag tycker det är ganska behagligt att ha kramp en gång i halvtimmen. Det är inte ens värt att kalla det ens ben längre. Nu är det bara något som råkar finnas där. En Krumulsk. (Som dansar till Outkast)

Mitt hår är inte grått längre - ett glädjeskutt! Som slutar med kramp, självklart. Nej nu går det mer åt det lila/orange/röda-hållet. Inte alls dumt tänkt av den där Amandan. Hon kände sig kanske lite småskyldig till att jag gått och blivit 60 år äldre under en natt eller två.


Jonna <3 hår
Egentligen vill jag få slut helt på badrumsfotograferandet som är det enda för tillfället. "Åh, nytt hår, måste fota". Bu. På. Mig. Har fortfarande inte fått tillbaka min inspiration by the way, men det kunde du kanske räkna ut själv.
Idag var första dagen på jobbet! Bara fem veckor kvar. Börjar skolan igen lagom till våren förhoppningsvis. Om vi nu någonsin får någon vår?

För årets vårjacka har redan inhandlats. Samt att det börjar klia i fingrarna efter varma kvällar, filtar på gräset och dessa oändligt många vattenpips-smaker. Sandstränder och regelbundna balkongbesök. Färgerna. Dofterna.

Nog om mig. Jag har en ny idol. Hon skriver. Det är lite skämmigt att läsa sina egna texter efter att man har läst hennes. Mitt huvud säger till mig att jag aldrig kommer nå upp till hennes nivå, men jag vill nästan inget hellre.
http://scuq.se/wordpress/

Just det.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gud sååå sexig frilla!!!

2010-03-03 @ 14:40:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Najs frilla, Jonna :D

2010-03-03 @ 17:47:55
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: Joel

FY FAN vad ball frilla :D

2010-03-04 @ 00:28:03
Postat av: Thomas

Pretty!

2010-03-09 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0