Jonna talar ut - del femtiosex

Jag vill stampa ungefär varannan kund på tårna. Inte nudda vid lite lätt eller ge någon slags foot-to-foot-masage utan snarare drämma ner hälen med all min kraft på deras ynkliga små tår. Deras ynkliga små tår som sitter fast på deras ynkliga små kroppar. Ynkliga små kroppar som har mage att vara otacksamma och bittra. "Hittar du inte det glaset bland alla 7,294 olika sorter? Ska jag hjälpa dig?" he-he-he-he-he. Nej tack. *Ger världens största fejkleende och försöker skratta bort mitt plötsliga illamående över mänskligheten*

Det är tur att min syster alltid finns inom räckhåll. För när man inte får stampa kunderna på tårna, är det bra att få berätta för någon hur den människan nyss betedde sig. Eller vad den hade för rolig mustasch, eller vad den precis kallade "villeroy och bock". Det är kul att reflektera över människor överhuvudtaget. Det finns så många olika. Men flest onda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0