Dagens "Jag blev myndig"

Jag och jag och jag gick ju och fyllde myndig för två veckor sedan.

Dagen i bilder:

Naturligtvis startade jag den stora Dagen med
Oboy.
Vuxet.

Plötsligt befann vi oss i den tysta kupén påväg mot helsingborg,
där bjöds det på mousserande vin.
"Ssshhhh!"

ARTON!

Brür unt süster (unt bajs),
vad hade jag gjort utan er?

"filippa-bark-kärlek"

On a boat!
Vi placerade oss på en av båtarna och började "tura" som man så fint kallar det.
Förrätt: Bruschetta (Yum)

Troligtvis den finaste kombon man kan hitta.




Testning av nya teleobjektivet som jag fick av mammy and daddy!


Varmrätt: OXFILLE!
Heaven.

(Bry dig inte om dom, dom är bara fulla)


Fick äntligen min bisarrt vackra ring.
Merci S&E

Hjorten min


Emelies bröst ville vara med på bild, as always.


Sister with the cosmo och efterätt.


Tack för att ni ville följa med bästisar!
Love you

"G-g-g-gardiner"
Tack världens bästa mamma och pappa för min 18års dag!
(Fyi: mamma däckade först)

Puss baby! Tack för att du stod ut med fam Wäreby


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå stod ut med!!! Det är ett privilegie att få tillbringa en dag på havet med familjen Wäreby! Ellerhur Pontus!! :D

2010-03-31 @ 15:42:07
Postat av: Anonym

Haha, ja vadå stod ut! Jättemegatrevligt ju! Och nu står du där borta och diskar medans jag passar på att kolla in din blogg medans jag lyssnar på spotify-reklam och jag vet inte riktigt varför. Men hej, vet du vad? I l.o.v.e youyouyou! :)

2010-03-31 @ 23:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0