Jonna talar ut - del sextionio

Alldeles för många vattenpipsbloss senare ville jag hosta upp mina inälvor för att minska smärtan av att leva. Inatt var hemskt. Trots vilt hostande och en hel kopp kokande mjölk ville halsen inte lägga ner. Sluta tramsa liksom. Som plåster på såren tänkte jag efter hur roligt jag haft. Våren kändes officiellt invigd med balkongmys innehållandes vattenpipa, alkohol, filtar och naturligtvis en styck musikspelande mobil. Framåt tolvslaget lät jag t om Bacchus ta min pub-oskuld - vilket inte visade sig vara så heavy metal som jag föreställt mig. Men med rätt sällskap blir allt kul!

i malmö


Kommentarer
Postat av: Pontus

Hahah men nej! Det var den bilden jag ogillade mest pga mina tänder :@



Iaf, sjukt kul japp, nu väntar siesta!

2010-05-17 @ 12:51:00
Postat av: Johanna

Bacchus var total fail, en lördagkväll. Tydligen inget party då.



Balkongmyset var det bästa i alla fall! Trots för många vattenpipa-bloss - uäääh. Var inte kul att jobba dagen efter!

2010-05-17 @ 22:48:52
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du äro rar, Jonna!

Klart som korvspad vi ska fixa fler sådana här myskvällar i sommar och JA, jag ska också förtära gift ;)

Tack själv för en mysig afton! Det är ofta det inte behövs mer än vad kvällen bestod av.

2010-05-18 @ 00:33:19
URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0