Jonna talar ut - del sjuttio

NU ÄR DET BARA EN VECKA KVAR och peppen kommer smygande ungefär en gång i minuten. Längtan efter att snubbla fram på tälttrådar och röka vattenpipa och känna rytmen av livemusik och allt annat ljud och alla dofter och människor och berusningen och skratten och bajamajorna och leran. Bara en vecka kvar tills de knipsar fast ett nytt armband på armen, med en ny färg och ny design. Jag bara hoppas att tiden räcker till i år. Räcker till att träffa alla människor man vill träffa och se all musik man vill se.

SIESTA 2010 - är du med?

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii am.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Påminn mig inte om att jag inte kan befinna mig där :(



Sv: Där är likheten med Pontus och mig. Jag är precis likadan. Jag är ofta den där pajasen, men när det väl kommer till kritan är jag oerhört djup och mogen. Det ska finnas en balans liksom! :)

2010-05-18 @ 22:41:19
URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0