Ellilols födelsedagsgalej










Alltid lika kul. Vi satte igång vid 6-tiden, delade familje, spelade ölspel - börjar bli tradition - samlas i köket, äta chilicheese osv osv. Många bilder från kvällen var av någon anledning helt suddiga och oanvändbara (ola?), men några fastnade. Lite glowsticks från Siesta hittades också och blev nattens underhållning. Jag fick även en ny favoritgrogg den kvällen, varm choklad med Mintu. På andra plats Cherry Cola och Rom. Jag hittade även lite oväntat ännu en twist-soulmate, Babysex! (Markus). Fram tills klockan var halv sex satt jag och ola och spelade snake/robot unicorn attack. Vi sa att vi bara fick gå och lägga oss om antingen jag nådde 35 000 på unicorn eller om ola somnade. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad som hände.

Taaaaack iaf. Dessa festligheter gör mig så glad.
Puss simon och emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0