En vindstilla hets

Känner mig tämligen lugn och harmonisk idag, just idag. Har precis blivit färdig med att försiktigt riva bort alla fotografier till mitt 'jag blir skitglad utav...'-kollage. Satte upp dom i en sporadisk klump på väggen istället. Kom fram till att jag hatar kollage. Och gult.

Jag borde i denna stund, som så många andra stunder, studera körkortsteori. Men finner detta så förbannat tråkigt och outhärdligt, så jag letar anledningar till att behöva göra annat. Felet är att detta ligger allra högst upp på min prioriteringslista och att det helt enkelt inte finns något annat i hela världen som jag behöver göra mer än plugga.

Och trots lugnet som vilar över min kropp idag kan jag inte sluta studsa lite inombords med jämna mellanrum. För om ganska exakt två veckor smäller dörrarna upp till Siesta igen och som vanligt blir jag lite extra hype vid den här tiden på året. Artister som definitvt ska försöka ses: kooks, wolfmother, smk, crookers, svenska björnstammen och her bright skies. Resterande tid kommer spenderas på campingen, hos min bror, eller någonstans däremellan.

Men först plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0